IceFox

  • Total Content
    8
  • Status
    Offline
IceFox's activity
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Eorum enim est haec querela, qui sibi cari sunt seseque diligunt. Murenam te accusante defenderem. Istam voluptatem, inquit, Epicurus ignorat?

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Hunc vos beatum; Facit enim ille duo seiuncta ultima bonorum, quae ut essent vera, coniungi debuerunt; At modo dixeras nihil in istis rebus esse, quod interesset. Octavio fuit, cum illam severitatem in eo filio adhibuit, quem in adoptionem D. Sed mehercule pergrata mihi oratio tua. Atque hoc loco similitudines eas, quibus illi uti solent, dissimillimas proferebas. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Duo Reges: constructio interrete.

    Invidiosum nomen est, infame, suspectum. Si de re disceptari oportet, nulla mihi tecum, Cato, potest esse dissensio. Poterat autem inpune; Urgent tamen et nihil remittunt.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam illud vehementer repugnat, eundem beatum esse et multis malis oppressum. Sed fac ista esse non inportuna; Nos commodius agimus. Duo Reges: constructio interrete. Semovenda est igitur voluptas, non solum ut recta sequamini, sed etiam ut loqui deceat frugaliter. Conferam tecum, quam cuique verso rem subicias; Venit ad extremum;

    Ut in geometria, prima si dederis, danda sunt omnia. Longum est enim ad omnia respondere, quae a te dicta sunt. Potius inflammat, ut coercendi magis quam dedocendi esse videantur. Si sapiens, ne tum quidem miser, cum ab Oroete, praetore Darei, in crucem actus est. Scaevola tribunus plebis ferret ad plebem vellentne de ea re quaeri.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed quae tandem ista ratio est? Quis istud possit, inquit, negare? An quod ita callida est, ut optime possit architectari voluptates? Duo Reges: constructio interrete. Quodsi ipsam honestatem undique pertectam atque absolutam. Sic consequentibus vestris sublatis prima tolluntur. Nam si amitti vita beata potest, beata esse non potest. Eorum enim est haec querela, qui sibi cari sunt seseque diligunt. Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali.

    Illa videamus, quae a te de amicitia dicta sunt. Eam stabilem appellas. At modo dixeras nihil in istis rebus esse, quod interesset. Ita prorsus, inquam;

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Conferam avum tuum Drusum cum C. Eadem nunc mea adversum te oratio est. Duo Reges: constructio interrete. Nam aliquando posse recte fieri dicunt nulla expectata nec quaesita voluptate. Haec igitur Epicuri non probo, inquam. Ita prorsus, inquam; Peccata paria. Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta.

    Si longus, levis. Quippe: habes enim a rhetoribus; Quasi ego id curem, quid ille aiat aut neget. Id enim volumus, id contendimus, ut officii fructus sit ipsum officium. Ita credo. Si stante, hoc natura videlicet vult, salvam esse se, quod concedimus; Quid me istud rogas? Hoc est non dividere, sed frangere.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cave putes quicquam esse verius. Eorum enim est haec querela, qui sibi cari sunt seseque diligunt. Qui est in parvis malis. Negat esse eam, inquit, propter se expetendam. Illa videamus, quae a te de amicitia dicta sunt. Duo Reges: constructio interrete.

    Quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? Tecum optime, deinde etiam cum mediocri amico. Cum praesertim illa perdiscere ludus esset. Est autem etiam actio quaedam corporis, quae motus et status naturae congruentis tenet; Quid ait Aristoteles reliquique Platonis alumni? Satisne ergo pudori consulat, si quis sine teste libidini pareat? Item de contrariis, a quibus ad genera formasque generum venerunt. Sed haec ab Antiocho, familiari nostro, dicuntur multo melius et fortius, quam a Stasea dicebantur. Illa sunt similia: hebes acies est cuipiam oculorum, corpore alius senescit; Vide, quaeso, rectumne sit.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cur iustitia laudatur? Quid, quod res alia tota est? Sed fortuna fortis; Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit? Minime vero istorum quidem, inquit. Quid enim ab antiquis ex eo genere, quod ad disserendum valet, praetermissum est? Duo Reges: constructio interrete. Familiares nostros, credo, Sironem dicis et Philodemum, cum optimos viros, tum homines doctissimos.

    Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus. Ergo id est convenienter naturae vivere, a natura discedere. Sed quot homines, tot sententiae; Hoc tu nunc in illo probas. Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus. Ita enim vivunt quidam, ut eorum vita refellatur oratio. Beatus autem esse in maximarum rerum timore nemo potest. Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici. Sed erat aequius Triarium aliquid de dissensione nostra iudicare. Mihi enim satis est, ipsis non satis.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Neque solum ea communia, verum etiam paria esse dixerunt. Certe, nisi voluptatem tanti aestimaretis. Si autem id non concedatur, non continuo vita beata tollitur. Duo Reges: constructio interrete. Videamus animi partes, quarum est conspectus illustrior; At iste non dolendi status non vocatur voluptas. Quid est enim aliud esse versutum? Dat enim intervalla et relaxat. Tu quidem reddes; Videamus animi partes, quarum est conspectus illustrior;

    Haec et tu ita posuisti, et verba vestra sunt. Et non ex maxima parte de tota iudicabis? Disserendi artem nullam habuit.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. At iam decimum annum in spelunca iacet. Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit? Pauca mutat vel plura sane; Nos vero, inquit ille; Duo Reges: constructio interrete. Neque enim civitas in seditione beata esse potest nec in discordia dominorum domus;

    Bona autem corporis huic sunt, quod posterius posui, similiora. Rhetorice igitur, inquam, nos mavis quam dialectice disputare? Nam et a te perfici istam disputationem volo, nec tua mihi oratio longa videri potest. Dolere malum est: in crucem qui agitur, beatus esse non potest. Disserendi artem nullam habuit. Sapientem locupletat ipsa natura, cuius divitias Epicurus parabiles esse docuit. Ita fit beatae vitae domina fortuna, quam Epicurus ait exiguam intervenire sapienti.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Duo Reges: constructio interrete. Beatum, inquit. Ait enim se, si uratur, Quam hoc suave! dicturum. Inscite autem medicinae et gubernationis ultimum cum ultimo sapientiae comparatur.

    Quid est enim aliud esse versutum? Cum id quoque, ut cupiebat, audivisset, evelli iussit eam, qua erat transfixus, hastam. Illa videamus, quae a te de amicitia dicta sunt. Scaevolam M. Si stante, hoc natura videlicet vult, salvam esse se, quod concedimus; Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur. Ut id aliis narrare gestiant? Deprehensus omnem poenam contemnet. Sit hoc ultimum bonorum, quod nunc a me defenditur; Iis igitur est difficilius satis facere, qui se Latina scripta dicunt contemnere. Ad quorum et cognitionem et usum iam corroborati natura ipsa praeeunte deducimur. Quae diligentissime contra Aristonem dicuntur a Chryippo.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Tum Triarius: Posthac quidem, inquit, audacius. Hoc tu nunc in illo probas. Negat esse eam, inquit, propter se expetendam.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ex quo, id quod omnes expetunt, beate vivendi ratio inveniri et comparari potest. Sin aliud quid voles, postea. Quamquam id quidem, infinitum est in hac urbe; Duo Reges: constructio interrete.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Hanc ergo intuens debet institutum illud quasi signum absolvere. Magni enim aestimabat pecuniam non modo non contra leges, sed etiam legibus partam. Si id dicis, vicimus. Minime vero istorum quidem, inquit.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cum praesertim illa perdiscere ludus esset. Eodem modo is enim tibi nemo dabit, quod, expetendum sit, id esse laudabile. Venit ad extremum; Omnia contraria, quos etiam insanos esse vultis.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proclivi currit oratio. At multis se probavit. Quonam, inquit, modo? Ubi ut eam caperet aut quando? Eadem fortitudinis ratio reperietur. Duo Reges: constructio interrete. Sin tantum modo ad indicia veteris memoriae cognoscenda, curiosorum. Mihi enim satis est, ipsis non satis. Igitur neque stultorum quisquam beatus neque sapientium non beatus. Hoc loco discipulos quaerere videtur, ut, qui asoti esse velint, philosophi ante fiant. Videmusne ut pueri ne verberibus quidem a contemplandis rebus perquirendisque deterreantur?

    0bird02.jpg

    Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Quae ista amicitia est? Quis est enim, in quo sit cupiditas, quin recte cupidus dici possit? Sed mehercule pergrata mihi oratio tua. Ego vero isti, inquam, permitto. Quare hoc videndum est, possitne nobis hoc ratio philosophorum dare. Hoc dictum in una re latissime patet, ut in omnibus factis re, non teste moveamur. Memini vero, inquam; Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Uterque enim summo bono fruitur, id est voluptate. Deque his rebus satis multa in nostris de re publica libris sunt dicta a Laelio. Duo Reges: constructio interrete. Quam nemo umquam voluptatem appellavit, appellat; Ex ea difficultate illae fallaciloquae, ut ait Accius, malitiae natae sunt. Prodest, inquit, mihi eo esse animo. Quis animo aequo videt eum, quem inpure ac flagitiose putet vivere? Proclivi currit oratio. Sed quid attinet de rebus tam apertis plura requirere? Quamquam in hac divisione rem ipsam prorsus probo, elegantiam desidero. Paulum, cum regem Persem captum adduceret, eodem flumine invectio?

    Nec lapathi suavitatem acupenseri Galloni Laelius anteponebat, sed suavitatem ipsam neglegebat; Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Erit enim mecum, si tecum erit. Hanc quoque iucunditatem, si vis, transfer in animum; Nihilo magis.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quam tu ponis in verbis, ego positam in re putabam. Illum mallem levares, quo optimum atque humanissimum virum, Cn. Hoc Hieronymus summum bonum esse dixit. Cum praesertim illa perdiscere ludus esset. Duo Reges: constructio interrete. Dici enim nihil potest verius. At enim sequor utilitatem.

    Quae similitudo in genere etiam humano apparet. Quis animo aequo videt eum, quem inpure ac flagitiose putet vivere? Hoc est dicere: Non reprehenderem asotos, si non essent asoti. Quis Aristidem non mortuum diligit?

    An me, inquis, tam amentem putas, ut apud imperitos isto modo loquar? Eadem nunc mea adversum te oratio est. Nunc de hominis summo bono quaeritur; Quid igitur, inquit, eos responsuros putas?

  • IceFox liked a forum reply: Halo ForeverEademne, quae restincta siti? on Nov 07, 2022
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Estne, quaeso, inquam, sitienti in bibendo voluptas? Quae contraria sunt his, malane? Eam si varietatem diceres, intellegerem, ut etiam non dicente te intellego; Duo Reges: constructio interrete. Ne tum quidem te respicies et cogitabis sibi quemque natum esse et suis voluptatibus? Inde igitur, inquit, ordiendum est. Sint ista Graecorum; Ut aliquid scire se gaudeant?

    Quis Aristidem non mortuum diligit? Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; At multis malis affectus. Maximus dolor, inquit, brevis est. Qui enim voluptatem ipsam contemnunt, iis licet dicere se acupenserem maenae non anteponere. Et quod est munus, quod opus sapientiae? Quis, quaeso, illum negat et bonum virum et comem et humanum fuisse? An eum discere ea mavis, quae cum plane perdidiceriti nihil sciat? Quae autem natura suae primae institutionis oblita est?

    Huius ego nunc auctoritatem sequens idem faciam. Quid paulo ante, inquit, dixerim nonne meministi, cum omnis dolor detractus esset, variari, non augeri voluptatem? Quis non odit sordidos, vanos, leves, futtiles? Haec igitur Epicuri non probo, inquam. Quid ergo attinet gloriose loqui, nisi constanter loquare? Cui Tubuli nomen odio non est? Sed residamus, inquit, si placet. Quare hoc videndum est, possitne nobis hoc ratio philosophorum dare. Ego quoque, inquit, didicerim libentius si quid attuleris, quam te reprehenderim. Collige omnia, quae soletis: Praesidium amicorum. At modo dixeras nihil in istis rebus esse, quod interesset. Sed in rebus apertissimis nimium longi sumus. Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. At iam decimum annum in spelunca iacet. Quid censes in Latino fore?

    Itaque his sapiens semper vacabit. Quid ergo dubitamus, quin, si non dolere voluptas sit summa, non esse in voluptate dolor sit maximus?

    Confecta res esset. Eorum enim est haec querela, qui sibi cari sunt seseque diligunt. Hos contra singulos dici est melius. Sic enim censent, oportunitatis esse beate vivere. Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem. Duo Reges: constructio interrete.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Est enim effectrix multarum et magnarum voluptatum. Esse enim, nisi eris, non potes. Quae in controversiam veniunt, de iis, si placet, disseramus.

    Quodsi ipsam honestatem undique pertectam atque absolutam. Verum esto: verbum ipsum voluptatis non habet dignitatem, nec nos fortasse intellegimus. Nihilo beatiorem esse Metellum quam Regulum. Haec bene dicuntur, nec ego repugno, sed inter sese ipsa pugnant. Illud quaero, quid ei, qui in voluptate summum bonum ponat, consentaneum sit dicere. An hoc usque quaque, aliter in vita? Quicquid enim a sapientia proficiscitur, id continuo debet expletum esse omnibus suis partibus;

    Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere. Ut in voluptate sit, qui epuletur, in dolore, qui torqueatur. Duo Reges: constructio interrete.