Alpha117

  • Total Content
    336
  • Status
    Offline
Alpha117's activity
  • The Triangulum Galaxy is a spiral galaxy 2.73 million light-years (ly) from Earth in the constellation Tr...

     

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Facillimum id quidem est, inquam. Quamquam tu hanc copiosiorem etiam soles dicere. Atque his de rebus et splendida est eorum et illustris oratio. Qui est in parvis malis.

    Duo Reges: constructio interrete. Paria sunt igitur. Et nemo nimium beatus est; Dici enim nihil potest verius. Tum ille: Tu autem cum ipse tantum librorum habeas, quos hic tandem requiris? Potius inflammat, ut coercendi magis quam dedocendi esse videantur. Tum mihi Piso: Quid ergo? Non risu potius quam oratione eiciendum? Quamquam id quidem, infinitum est in hac urbe;

    An hoc usque quaque, aliter in vita? Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem. Eiuro, inquit adridens, iniquum, hac quidem de re; Beatus autem esse in maximarum rerum timore nemo potest. Beatus autem esse in maximarum rerum timore nemo potest. Cum ageremus, inquit, vitae beatum et eundem supremum diem, scribebamus haec. Qui ita affectus, beatum esse numquam probabis; Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris.

  • The Triangulum Galaxy is a spiral galaxy 2.73 million light-years (ly) from Earth in the constellation Tr...

     

  •  

     

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Inquit, dasne adolescenti veniam? Ait enim se, si uratur, Quam hoc suave! dicturum. Sequitur disserendi ratio cognitioque naturae; Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Ex rebus enim timiditas, non ex vocabulis nascitur. Conferam tecum, quam cuique verso rem subicias; Duo Reges: constructio interrete. Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus. Quam ob rem tandem, inquit, non satisfacit? Omnia contraria, quos etiam insanos esse vultis. Si enim, ut mihi quidem videtur, non explet bona naturae voluptas, iure praetermissa est;

    Atqui iste locus est, Piso, tibi etiam atque etiam confirmandus, inquam; Cupit enim dícere nihil posse ad beatam vitam deesse sapienti. Omnes enim iucundum motum, quo sensus hilaretur. Ergo adhuc, quantum equidem intellego, causa non videtur fuisse mutandi nominis. Aeque enim contingit omnibus fidibus, ut incontentae sint. Prioris generis est docilitas, memoria; Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius. Inscite autem medicinae et gubernationis ultimum cum ultimo sapientiae comparatur. Quid iudicant sensus?

    Verba tu fingas et ea dicas, quae non sentias? Restincta enim sitis stabilitatem voluptatis habet, inquit, illa autem voluptas ipsius restinctionis in motu est. Nihil opus est exemplis hoc facere longius. Age sane, inquam. Quid turpius quam sapientis vitam ex insipientium sermone pendere? Vitiosum est enim in dividendo partem in genere numerare.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Dici enim nihil potest verius. Etsi ea quidem, quae adhuc dixisti, quamvis ad aetatem recte isto modo dicerentur. Habes, inquam, Cato, formam eorum, de quibus loquor, philosophorum. Quid ergo aliud intellegetur nisi uti ne quae pars naturae neglegatur? Color egregius, integra valitudo, summa gratia, vita denique conferta voluptatum omnium varietate. Duo Reges: constructio interrete. An vero, inquit, quisquam potest probare, quod perceptfum, quod.

    Quid ergo hoc loco intellegit honestum? Tum mihi Piso: Quid ergo? Nondum autem explanatum satis, erat, quid maxime natura vellet. Bona autem corporis huic sunt, quod posterius posui, similiora. Easdemne res? Itaque sensibus rationem adiunxit et ratione effecta sensus non reliquit. Collige omnia, quae soletis: Praesidium amicorum. De vacuitate doloris eadem sententia erit.

    Negat esse eam, inquit, propter se expetendam. Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris. Ut proverbia non nulla veriora sint quam vestra dogmata. Sed in rebus apertissimis nimium longi sumus. Isto modo ne improbos quidem, si essent boni viri.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. At ille non pertimuit saneque fidenter: Istis quidem ipsis verbis, inquit; Cyrenaici quidem non recusant; Nemo nostrum istius generis asotos iucunde putat vivere. Honesta oratio, Socratica, Platonis etiam. Duo Reges: constructio interrete. Sed utrum hortandus es nobis, Luci, inquit, an etiam tua sponte propensus es? Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Tu enim ista lenius, hic Stoicorum more nos vexat.

    Nihil minus, contraque illa hereditate dives ob eamque rem laetus. Ita est quoddam commune officium sapientis et insipientis, ex quo efficitur versari in iis, quae media dicamus. Quis suae urbis conservatorem Codrum, quis Erechthei filias non maxime laudat? Facillimum id quidem est, inquam. An dolor longissimus quisque miserrimus, voluptatem non optabiliorem diuturnitas facit? Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Respondent extrema primis, media utrisque, omnia omnibus. Ad quorum et cognitionem et usum iam corroborati natura ipsa praeeunte deducimur. Nec hoc ille non vidit, sed verborum magnificentia est et gloria delectatus. Num quid tale Democritus?

    Cum id fugiunt, re eadem defendunt, quae Peripatetici, verba. Portenta haec esse dicit, neque ea ratione ullo modo posse vivi; Praeclare enim Plato: Beatum, cui etiam in senectute contigerit, ut sapientiam verasque opiniones assequi possit. At certe gravius. Nunc omni virtuti vitium contrario nomine opponitur. Innumerabilia dici possunt in hanc sententiam, sed non necesse est. De quibus cupio scire quid sentias. Quod cum dixissent, ille contra.

  • Donald

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Atque haec coniunctio confusioque virtutum tamen a philosophis ratione quadam distinguitur. Quis suae urbis conservatorem Codrum, quis Erechthei filias non maxime laudat? Quae similitudo in genere etiam humano apparet. Res enim concurrent contrariae. Non igitur de improbo, sed de callido improbo quaerimus, qualis Q. Tum Torquatus: Prorsus, inquit, assentior; Duo Reges: constructio interrete. Multa sunt dicta ab antiquis de contemnendis ac despiciendis rebus humanis; Scio enim esse quosdam, qui quavis lingua philosophari possint;

    Quid enim est a Chrysippo praetermissum in Stoicis? An eiusdem modi? Quae duo sunt, unum facit. Quod ea non occurrentia fingunt, vincunt Aristonem; Tum mihi Piso: Quid ergo? Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; An tu me de L. Quantum Aristoxeni ingenium consumptum videmus in musicis?

  • Donald

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Dicimus aliquem hilare vivere; Quid iudicant sensus? Dat enim intervalla et relaxat. At enim sequor utilitatem.

    Quid vero? Nihil sane. Duo Reges: constructio interrete. Iam id ipsum absurdum, maximum malum neglegi. Ergo ita: non posse honeste vivi, nisi honeste vivatur? Sed ne, dum huic obsequor, vobis molestus sim. Consequentia exquirere, quoad sit id, quod volumus, effectum. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris;

  • Donald

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut enim consuetudo loquitur, id solum dicitur honestum, quod est populari fama gloriosum. Quid enim? Non autem hoc: igitur ne illud quidem. Itaque nostrum est-quod nostrum dico, artis est-ad ea principia, quae accepimus.

    Quis non odit sordidos, vanos, leves, futtiles? Duo Reges: constructio interrete. Quo modo autem optimum, si bonum praeterea nullum est? Non enim quaero quid verum, sed quid cuique dicendum sit.

  • Donald

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Dic in quovis conventu te omnia facere, ne doleas. Non quam nostram quidem, inquit Pomponius iocans; Et nemo nimium beatus est; Non quam nostram quidem, inquit Pomponius iocans; Duo Reges: constructio interrete. Aufert enim sensus actionemque tollit omnem. Negare non possum. Maximas vero virtutes iacere omnis necesse est voluptate dominante.

    Paupertas si malum est, mendicus beatus esse nemo potest, quamvis sit sapiens. Isto modo ne improbos quidem, si essent boni viri. Tu enim ista lenius, hic Stoicorum more nos vexat. Cupit enim dícere nihil posse ad beatam vitam deesse sapienti. An nisi populari fama? Qui si omnes veri erunt, ut Epicuri ratio docet, tum denique poterit aliquid cognosci et percipi.

  • Donald

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Tanta vis admonitionis inest in locis; Maximas vero virtutes iacere omnis necesse est voluptate dominante. In quibus doctissimi illi veteres inesse quiddam caeleste et divinum putaverunt. Quis Pullum Numitorium Fregellanum, proditorem, quamquam rei publicae nostrae profuit, non odit? Quis hoc dicit? Tu autem negas fortem esse quemquam posse, qui dolorem malum putet. Audio equidem philosophi vocem, Epicure, sed quid tibi dicendum sit oblitus es.

    Duo Reges: constructio interrete. Atqui haec patefactio quasi rerum opertarum, cum quid quidque sit aperitur, definitio est. Satis est tibi in te, satis in legibus, satis in mediocribus amicitiis praesidii. Cuius etiam illi hortuli propinqui non memoriam solum mihi afferunt, sed ipsum videntur in conspectu meo ponere. Hoc Hieronymus summum bonum esse dixit. Terram, mihi crede, ea lanx et maria deprimet. Eodem modo is enim tibi nemo dabit, quod, expetendum sit, id esse laudabile.

  • Donald

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Hoc Hieronymus summum bonum esse dixit. Quid ergo aliud intellegetur nisi uti ne quae pars naturae neglegatur?

    Ut alios omittam, hunc appello, quem ille unum secutus est. Nunc ita separantur, ut disiuncta sint, quo nihil potest esse perversius. Ita ne hoc quidem modo paria peccata sunt. Huius, Lyco, oratione locuples, rebus ipsis ielunior. Duo Reges: constructio interrete. At iam decimum annum in spelunca iacet. An tu me de L. Quis enim redargueret? Quamquam ab iis philosophiam et omnes ingenuas disciplinas habemus; Et nemo nimium beatus est;

  • Donald

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus. Estne, quaeso, inquam, sitienti in bibendo voluptas? Quae autem natura suae primae institutionis oblita est? In qua si nihil est praeter rationem, sit in una virtute finis bonorum; Ita relinquet duas, de quibus etiam atque etiam consideret. Quod cum dixissent, ille contra.

    Duo Reges: constructio interrete. Haec igitur Epicuri non probo, inquam. Quis animo aequo videt eum, quem inpure ac flagitiose putet vivere? Non igitur de improbo, sed de callido improbo quaerimus, qualis Q. Cetera illa adhibebat, quibus demptis negat se Epicurus intellegere quid sit bonum.

  • Donald

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quod autem principium officii quaerunt, melius quam Pyrrho; Tu autem inter haec tantam multitudinem hominum interiectam non vides nec laetantium nec dolentium? Pugnant Stoici cum Peripateticis. Hos contra singulos dici est melius. Et non ex maxima parte de tota iudicabis? Duo Reges: constructio interrete. Hic ambiguo ludimur. Cuius quidem, quoniam Stoicus fuit, sententia condemnata mihi videtur esse inanitas ista verborum. Quid igitur dubitamus in tota eius natura quaerere quid sit effectum? Innumerabilia dici possunt in hanc sententiam, sed non necesse est. Facit igitur Lucius noster prudenter, qui audire de summo bono potissimum velit; Quamquam tu hanc copiosiorem etiam soles dicere.

    Dat enim intervalla et relaxat. Eaedem res maneant alio modo.

    Sapientem locupletat ipsa natura, cuius divitias Epicurus parabiles esse docuit. Tum Torquatus: Prorsus, inquit, assentior; Quaerimus enim finem bonorum. Non igitur potestis voluptate omnia dirigentes aut tueri aut retinere virtutem. Qui non moveatur et offensione turpitudinis et comprobatione honestatis? Ergo id est convenienter naturae vivere, a natura discedere. Reguli reiciendam;

  • Donald

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Laboro autem non sine causa; Cur igitur easdem res, inquam, Peripateticis dicentibus verbum nullum est, quod non intellegatur? Hic ambiguo ludimur. Duo Reges: constructio interrete. Deprehensus omnem poenam contemnet. Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda.

    Non est ista, inquam, Piso, magna dissensio. Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda. Falli igitur possumus. Sed tamen intellego quid velit. Igitur ne dolorem quidem. Haec dicuntur inconstantissime. Iam enim adesse poterit. Quamquam haec quidem praeposita recte et reiecta dicere licebit.

    Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Ut optime, secundum naturam affectum esse possit. Inscite autem medicinae et gubernationis ultimum cum ultimo sapientiae comparatur. Sed non alienum est, quo facilius vis verbi intellegatur, rationem huius verbi faciendi Zenonis exponere. Tamen a proposito, inquam, aberramus. Tum ille: Tu autem cum ipse tantum librorum habeas, quos hic tandem requiris? Illud mihi a te nimium festinanter dictum videtur, sapientis omnis esse semper beatos; Illa sunt similia: hebes acies est cuipiam oculorum, corpore alius senescit; Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur. Cur igitur, inquam, res tam dissimiles eodem nomine appellas?

  • Donald

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Primum Theophrasti, Strato, physicum se voluit; Quorum sine causa fieri nihil putandum est. Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem. At cum de plurimis eadem dicit, tum certe de maximis. Sed quoniam et advesperascit et mihi ad villam revertendum est, nunc quidem hactenus; Nam illud vehementer repugnat, eundem beatum esse et multis malis oppressum. Duo Reges: constructio interrete. Quid autem habent admirationis, cum prope accesseris?

    Nonne odio multos dignos putamus, qui quodam motu aut statu videntur naturae legem et modum contempsisse? Quam tu ponis in verbis, ego positam in re putabam. Quis istud possit, inquit, negare? Verba tu fingas et ea dicas, quae non sentias? Sapiens autem semper beatus est et est aliquando in dolore; Sed quoniam et advesperascit et mihi ad villam revertendum est, nunc quidem hactenus; Verba tu fingas et ea dicas, quae non sentias? Atqui haec patefactio quasi rerum opertarum, cum quid quidque sit aperitur, definitio est. Quorum altera prosunt, nocent altera. Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem. Num quid tale Democritus?

    Ex quo illud efficitur, qui bene cenent omnis libenter cenare, qui libenter, non continuo bene. Sed in rebus apertissimis nimium longi sumus. Quid ergo aliud intellegetur nisi uti ne quae pars naturae neglegatur? Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Nos cum te, M.