• Donald liked a forum reply: Halo ForeverErat enim Polemonis. on May 02, 2022
  • Donald liked a forum reply: Halo ForeverSEC Shorts - The Smack Talking Barbershop Quartet on May 02, 2022
  • Alpha117 liked a forum reply: Halo ForeverVitiosum on May 02, 2022
  • Alpha117 liked a forum reply: Halo ForeverErat enim Polemonis. on May 01, 2022
  • Cur id non ita fit? Utinam quidem dicerent alium alio beatiorem! Iam ruinas videres. Bonum negas esse divitias, praeposìtum esse dicis? Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Ergo, inquit, tibi Q. Quae quo sunt excelsiores, eo dant clariora indicia naturae.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Hoc dictum in una re latissime patet, ut in omnibus factis re, non teste moveamur. In schola desinis. Huius ego nunc auctoritatem sequens idem faciam. Nec vero intermittunt aut admirationem earum rerum, quae sunt ab antiquis repertae, aut investigationem novarum. Dic in quovis conventu te omnia facere, ne doleas.

    Callipho ad virtutem nihil adiunxit nisi voluptatem, Diodorus vacuitatem doloris. Ab his oratores, ab his imperatores ac rerum publicarum principes extiterunt. Incommoda autem et commoda-ita enim estmata et dustmata appello-communia esse voluerunt, paria noluerunt. Minime vero, inquit ille, consentit. Eademne, quae restincta siti? Si mala non sunt, iacet omnis ratio Peripateticorum. Animum autem reliquis rebus ita perfecit, ut corpus; Sin laboramus, quis est, qui alienae modum statuat industriae? Satis est ad hoc responsum. Ut scias me intellegere, primum idem esse dico voluptatem, quod ille don. Quis Aristidem non mortuum diligit?

    Hoc est dicere: Non reprehenderem asotos, si non essent asoti. Quis enim confidit semper sibi illud stabile et firmum permansurum, quod fragile et caducum sit? Erat enim Polemonis. Quid, si etiam iucunda memoria est praeteritorum malorum? Duo Reges: constructio interrete. Graecum enim hunc versum nostis omnes-: Suavis laborum est praeteritorum memoria.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nescio quo modo praetervolavit oratio. Quod quidem nobis non saepe contingit. Proclivi currit oratio. Vos autem cum perspicuis dubia debeatis illustrare, dubiis perspicua conamini tollere. Parvi enim primo ortu sic iacent, tamquam omnino sine animo sint. Cum id fugiunt, re eadem defendunt, quae Peripatetici, verba. Duo Reges: constructio interrete.

     

    Itaque nostrum est-quod nostrum dico, artis est-ad ea principia, quae accepimus. Vitiosum est enim in dividendo partem in genere numerare. Quis istud possit, inquit, negare? Ostendit pedes et pectus. Iam in altera philosophiae parte. Eam si varietatem diceres, intellegerem, ut etiam non dicente te intellego; Estne, quaeso, inquam, sitienti in bibendo voluptas? At quanta conantur! Mundum hunc omnem oppidum esse nostrum! Incendi igitur eos, qui audiunt, vides. Ergo id est convenienter naturae vivere, a natura discedere. Et hunc idem dico, inquieta sed ad virtutes et ad vitia nihil interesse.

    Rationis enim perfectio est virtus; Quae diligentissime contra Aristonem dicuntur a Chryippo. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Explanetur igitur. Nonne videmus quanta perturbatio rerum omnium consequatur, quanta confusio? Ita ceterorum sententiis semotis relinquitur non mihi cum Torquato, sed virtuti cum voluptate certatio. Earum etiam rerum, quas terra gignit, educatio quaedam et perfectio est non dissimilis animantium. Quae tamen a te agetur non melior, quam illae sunt, quas interdum optines. Itaque quantum adiit periculum! ad honestatem enim illum omnem conatum suum referebat, non ad voluptatem.

  • Donald liked a forum reply: Halo ForeverEademne, quae restincta siti? on Apr 30, 2022
  • ***** ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc ita separantur, ut disiuncta sint, quo nihil potest esse perversius. Duo Reges: constructio interrete. Deinde prima illa, quae in congressu solemus: Quid tu, inquit, huc? Quod autem ratione actum est, id officium appellamus. Expectoque quid ad id, quod quaerebam, respondeas. Tuo vero id quidem, inquam, arbitratu. An nisi populari fama? Iam id ipsum absurdum, maximum malum neglegi. At iam decimum annum in spelunca iacet.

    At enim hic etiam dolore. Quamquam in hac divisione rem ipsam prorsus probo, elegantiam desidero. Tenesne igitur, inquam, Hieronymus Rhodius quid dicat esse summum bonum, quo putet omnia referri oportere? Nonne videmus quanta perturbatio rerum omnium consequatur, quanta confusio? Respondent extrema primis, media utrisque, omnia omnibus.

    Minime vero, inquit ille, consentit. Sed emolumenta communia esse dicuntur, recte autem facta et peccata non habentur communia. Non autem hoc: igitur ne illud quidem. Nam memini etiam quae nolo, oblivisci non possum quae volo.

  • ***** ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quid ei reliquisti, nisi te, quoquo modo loqueretur, intellegere, quid diceret? Haec para/doca illi, nos admirabilia dicamus. Nec vero sum nescius esse utilitatem in historia, non modo voluptatem. Collatio igitur ista te nihil iuvat. Ut id aliis narrare gestiant? Tubulo putas dicere? Duo Reges: constructio interrete. Num igitur utiliorem tibi hunc Triarium putas esse posse, quam si tua sint Puteolis granaria? Portenta haec esse dicit, neque ea ratione ullo modo posse vivi; Polycratem Samium felicem appellabant.

    Quis est tam dissimile homini. Ad eas enim res ab Epicuro praecepta dantur. Tu autem inter haec tantam multitudinem hominum interiectam non vides nec laetantium nec dolentium? Tertium autem omnibus aut maximis rebus iis, quae secundum naturam sint, fruentem vivere. Istic sum, inquit. Sint ista Graecorum;

    Solum praeterea formosum, solum liberum, solum civem, stultost; Et non ex maxima parte de tota iudicabis? Quamquam in hac divisione rem ipsam prorsus probo, elegantiam desidero. Ego vero volo in virtute vim esse quam maximam; Esse enim, nisi eris, non potes. Claudii libidini, qui tum erat summo ne imperio, dederetur.

    ***** ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Magni enim aestimabat pecuniam non modo non contra leges, sed etiam legibus partam. An vero, inquit, quisquam potest probare, quod perceptfum, quod. Non semper, inquam; De hominibus dici non necesse est.

    Duo Reges: constructio interrete. Rationis enim perfectio est virtus; Atque haec ita iustitiae propria sunt, ut sint virtutum reliquarum communia. Huius ego nunc auctoritatem sequens idem faciam. De vacuitate doloris eadem sententia erit. Negat esse eam, inquit, propter se expetendam.

    Non minor, inquit, voluptas percipitur ex vilissimis rebus quam ex pretiosissimis. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint.

  • Alpha117 liked a forum reply: Halo ForeverEademne, quae restincta siti? on Apr 16, 2022
  • Sextilio Rufo, cum is rem ad amicos ita deferret, se esse heredem Q. A mene tu? Est enim effectrix multarum et magnarum voluptatum. Quod ea non occurrentia fingunt, vincunt Aristonem; Multa sunt dicta ab antiquis de contemnendis ac despiciendis rebus humanis; Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus.

  • Immo videri fortasse. Vide igitur ne non debeas verbis nostris uti, sententiis tuis. Cuius quidem, quoniam Stoicus fuit, sententia condemnata mihi videtur esse inanitas ista verborum. Bestiarum vero nullum iudicium puto. Quae cum essent dicta, discessimus. Idem iste, inquam, de voluptate quid sentit? Possumusne ergo in vita summum bonum dicere, cum id ne in cena quidem posse videamur? Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur. Sin kakan malitiam dixisses, ad aliud nos ***** certum vitium consuetudo Latina traduceret. Facete M.

  • Minime vero istorum quidem, inquit. Nunc omni virtuti vitium contrario nomine opponitur. Hoc dictum in una re latissime patet, ut in omnibus factis re, non teste moveamur. Restincta enim sitis stabilitatem voluptatis habet, inquit, illa autem voluptas ipsius restinctionis in motu est. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Hoc uno captus Erillus scientiam summum bonum esse defendit nec rem ullam aliam per se expetendam. Legimus tamen Diogenem, Antipatrum, Mnesarchum, Panaetium, multos alios in primisque familiarem nostrum Posidonium.

  • Sed in rebus apertissimis nimium longi sumus. An hoc usque quaque, aliter in vita? Urgent tamen et nihil remittunt. Ut in geometria, prima si dederis, danda sunt omnia. At enim sequor utilitatem. Quamquam te quidem video minime esse deterritum. Idem iste, inquam, de voluptate quid sentit? Ad eas enim res ab Epicuro praecepta dantur. Quae sequuntur igitur?

  • ***** ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quid ei reliquisti, nisi te, quoquo modo loqueretur, intellegere, quid diceret? Haec para/doca illi, nos admirabilia dicamus. Nec vero sum nescius esse utilitatem in historia, non modo voluptatem. Collatio igitur ista te nihil iuvat. Ut id aliis narrare gestiant? Tubulo putas dicere? Duo Reges: constructio interrete. Num igitur utiliorem tibi hunc Triarium putas esse posse, quam si tua sint Puteolis granaria? Portenta haec esse dicit, neque ea ratione ullo modo posse vivi; Polycratem Samium felicem appellabant.

    Quis est tam dissimile homini. Ad eas enim res ab Epicuro praecepta dantur. Tu autem inter haec tantam multitudinem hominum interiectam non vides nec laetantium nec dolentium? Tertium autem omnibus aut maximis rebus iis, quae secundum naturam sint, fruentem vivere. Istic sum, inquit. Sint ista Graecorum;

    Solum praeterea formosum, solum liberum, solum civem, stultost; Et non ex maxima parte de tota iudicabis? Quamquam in hac divisione rem ipsam prorsus probo, elegantiam desidero. Ego vero volo in virtute vim esse quam maximam; Esse enim, nisi eris, non potes. Claudii libidini, qui tum erat summo ne imperio, dederetur.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quae similitudo in genere etiam humano apparet....
  • Videamus animi partes, quarum est conspectus illustrior; Sit sane ista voluptas. Sedulo, inquam, faciam. Nulla profecto est, quin suam vim retineat a primo ad extremum. Satisne vobis videor pro meo iure in vestris auribus commentatus? Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur. An potest cupiditas finiri? Si qua in iis corrigere voluit, deteriora fecit. Duo Reges: constructio interrete. Vide, ne etiam menses! nisi forte eum dicis, qui, simul atque arripuit, interficit. Nec lapathi suavitatem acupenseri Galloni Laelius anteponebat, sed suavitatem ipsam neglegebat; An potest, inquit ille, quicquam esse suavius quam nihil dolere? Sed tempus est, si videtur, et recta quidem ad me.

Trending Tags
Rank Tag Posts
No topics are currently trending.