Donald

  • Total Content
    72
  • Status
    Offline
Donald's activity
  • Donald liked a forum reply: Halo ForeverEademne, quae restincta siti? on Nov 15, 2022
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cum id fugiunt, re eadem defendunt, quae Peripatetici, verba. Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit? Proclivi currit oratio. Quibus ego vehementer assentior. Duo Reges: constructio interrete. Id enim volumus, id contendimus, ut officii fructus sit ipsum officium. Certe, nisi voluptatem tanti aestimaretis. Haec et tu ita posuisti, et verba vestra sunt. Sin laboramus, quis est, qui alienae modum statuat industriae? Quid in isto egregio tuo officio et tanta fide-sic enim existimo-ad corpus refers?

    Ut nemo dubitet, eorum omnia officia quo spectare, quid sequi, quid fugere debeant? Facillimum id quidem est, inquam. Quibus ego vehementer assentior. Primum Theophrasti, Strato, physicum se voluit;

    Nam Pyrrho, Aristo, Erillus iam diu abiecti. Nescio quo modo praetervolavit oratio. Quid autem habent admirationis, cum prope accesseris?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Huius ego nunc auctoritatem sequens idem faciam. Fortitudinis quaedam praecepta sunt ac paene leges, quae effeminari virum vetant in dolore.

  • Donald liked a forum reply: Halo ForeverVelut ego nunc moveor. on Nov 08, 2022
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Hanc ergo intuens debet institutum illud quasi signum absolvere. Quis istum dolorem timet? Ita graviter et severe voluptatem secrevit a bono. Non enim, si omnia non sequebatur, idcirco non erat ortus illinc. At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate.

    Quamquam in hac divisione rem ipsam prorsus probo, elegantiam desidero. Duo Reges: constructio interrete. Nec lapathi suavitatem acupenseri Galloni Laelius anteponebat, sed suavitatem ipsam neglegebat; Negat enim summo bono afferre incrementum diem. Nec vero sum nescius esse utilitatem in historia, non modo voluptatem. Falli igitur possumus. Nec enim, dum metuit, iustus est, et certe, si metuere destiterit, non erit; Primum Theophrasti, Strato, physicum se voluit; At, illa, ut vobis placet, partem quandam tuetur, reliquam deserit. Si enim ad populum me vocas, eum. Ubi ut eam caperet aut quando?

    Nunc omni virtuti vitium contrario nomine opponitur. Quantum Aristoxeni ingenium consumptum videmus in musicis? Id quaeris, inquam, in quo, utrum respondero, verses te huc atque illuc necesse est. At coluit ipse amicitias.

  • Donald liked a forum reply: Halo ForeverEademne, quae restincta siti? on Nov 08, 2022
  • Donald liked a forum reply: Halo ForeverQuantum Aristoxeni ingenium consumptum videmus in musicis? on Nov 08, 2022
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Idemne potest esse dies saepius, qui semel fuit? Et certamen honestum et disputatio splendida! omnis est enim de virtutis dignitate contentio. Homines optimi non intellegunt totam rationem everti, si ita res se habeat. Sed quid sentiat, non videtis. Quis est, qui non oderit libidinosam, protervam adolescentiam? At hoc in eo M.

    Nam Pyrrho, Aristo, Erillus iam diu abiecti. Quod ea non occurrentia fingunt, vincunt Aristonem; Quid ergo attinet dicere: Nihil haberem, quod reprehenderem, si finitas cupiditates haberent? Miserum hominem! Si dolor summum malum est, dici aliter non potest. Neque enim disputari sine reprehensione nec cum iracundia aut pertinacia recte disputari potest.

    Aeque enim contingit omnibus fidibus, ut incontentae sint. Duo Reges: constructio interrete. Nonne videmus quanta perturbatio rerum omnium consequatur, quanta confusio? Hoc positum in Phaedro a Platone probavit Epicurus sensitque in omni disputatione id fieri oportere. Nec lapathi suavitatem acupenseri Galloni Laelius anteponebat, sed suavitatem ipsam neglegebat; Idem etiam dolorem saepe perpetiuntur, ne, si id non faciant, incidant in maiorem. Haec et tu ita posuisti, et verba vestra sunt. Ad eas enim res ab Epicuro praecepta dantur.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ego vero isti, inquam, permitto. Certe, nisi voluptatem tanti aestimaretis. Est igitur officium eius generis, quod nec in bonis ponatur nec in contrariis. Nam memini etiam quae nolo, oblivisci non possum quae volo. Duo Reges: constructio interrete. Sed ad illum redeo. Aliter autem vobis placet. Si enim ad populum me vocas, eum. Ratio quidem vestra sic cogit. Omnes enim iucundum motum, quo sensus hilaretur. Istam voluptatem, inquit, Epicurus ignorat?

    Sic, et quidem diligentius saepiusque ista loquemur inter nos agemusque communiter. Scisse enim te quis coarguere possit?

    Quis suae urbis conservatorem Codrum, quis Erechthei filias non maxime laudat? Nam constitui virtus nullo modo potesti nisi ea, quae sunt prima naturae, ut ad summam pertinentia tenebit.

  • Donald liked a file: Halo ForeverEquidem on Nov 07, 2022
  • Donald liked a blog entry: Halo ForeverFallout 4 on Nov 07, 2022
  • Donald liked a blog entry: Halo ForeverScrupulum on Nov 07, 2022
  • Donald disliked a forum reply: Halo ForeverEademne, quae restincta siti? on Nov 07, 2022
  • Donald liked a forum reply: Halo Forever on Nov 07, 2022
  • This content is not available.

     

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut in geometria, prima si dederis, danda sunt omnia. Scio enim esse quosdam, qui quavis lingua philosophari possint; Qualem igitur hominem natura inchoavit? Duo Reges: constructio interrete. Prioris generis est docilitas, memoria; Nam ista vestra: Si gravis, brevis;

    Fatebuntur Stoici haec omnia dicta esse praeclare, neque eam causam Zenoni desciscendi fuisse. Qui convenit? Quid in isto egregio tuo officio et tanta fide-sic enim existimo-ad corpus refers? His similes sunt omnes, qui virtuti student levantur vitiis, levantur erroribus, nisi forte censes Ti. Vestri haec verecundius, illi fortasse constantius. Expressa vero in iis aetatibus, quae iam confirmatae sunt. Quid censes in Latino fore? Ostendit pedes et pectus. Illa tamen simplicia, vestra versuta. Unum nescio, quo modo possit, si luxuriosus sit, finitas cupiditates habere.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cum praesertim illa perdiscere ludus esset. Quam si explicavisset, non tam haesitaret. Falli igitur possumus. Ipse Epicurus fortasse redderet, ut Sextus Peducaeus, Sex. Duo Reges: constructio interrete. Theophrastus mediocriterne delectat, cum tractat locos ab Aristotele ante tractatos? Tum Quintus: Est plane, Piso, ut dicis, inquit. Quid igitur dubitamus in tota eius natura quaerere quid sit effectum? Qui potest igitur habitare in beata vita summi mali metus?

    Tu vero, inquam, ducas licet, si sequetur; Quod totum contra est. Nos cum te, M. Nulla profecto est, quin suam vim retineat a primo ad extremum.

    Pauca mutat vel plura sane; Quippe: habes enim a rhetoribus; An vero, inquit, quisquam potest probare, quod perceptfum, quod. Quaerimus enim finem bonorum. Quae cum magnifice primo dici viderentur, considerata minus probabantur. Hanc ergo intuens debet institutum illud quasi signum absolvere. Quia nec honesto quic quam honestius nec turpi turpius. Praeclarae mortes sunt imperatoriae; Hanc ergo intuens debet institutum illud quasi signum absolvere.

  • 2 Additional Images
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quid enim necesse est, tamquam meretricem in matronarum coetum, sic voluptatem in virtutum concilium adducere? Ego quoque, inquit, didicerim libentius si quid attuleris, quam te reprehenderim. Utilitatis causa amicitia est quaesita. Sed tu istuc dixti bene Latine, parum plane. Et si turpitudinem fugimus in statu et motu corporis, quid est cur pulchritudinem non sequamur? Duo Reges: constructio interrete. Quarum ambarum rerum cum medicinam pollicetur, luxuriae licentiam pollicetur.

    download%20(32).jpg

    Cum audissem Antiochum, Brute, ut solebam, cum M. Nihil enim iam habes, quod ad corpus referas; Sed erat aequius Triarium aliquid de dissensione nostra iudicare. Praeclarae mortes sunt imperatoriae;

    Quid ergo? Omnes enim iucundum motum, quo sensus hilaretur. Quae cum praeponunt, ut sit aliqua rerum selectio, naturam videntur sequi; Parvi enim primo ortu sic iacent, tamquam omnino sine animo sint.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Isto modo ne improbos quidem, si essent boni viri. Sed tamen est aliquid, quod nobis non liceat, liceat illis. Qua tu etiam inprudens utebare non numquam. Duo Reges: constructio interrete. Propter nos enim illam, non propter eam nosmet ipsos diligimus. Primum quid tu dicis breve?

    An eum discere ea mavis, quae cum plane perdidiceriti nihil sciat? Innumerabilia dici possunt in hanc sententiam, sed non necesse est. Atque ab his initiis profecti omnium virtutum et originem et progressionem persecuti sunt. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Non igitur de improbo, sed de callido improbo quaerimus, qualis Q. Hoc tu nunc in illo probas. Vide, quaeso, rectumne sit.

    Quod si ita sit, cur opera philosophiae sit danda nescio. Nam memini etiam quae nolo, oblivisci non possum quae volo. Igitur neque stultorum quisquam beatus neque sapientium non beatus. Dicimus aliquem hilare vivere; Memini vero, inquam; Gloriosa ostentatio in constituendo summo bono. Itaque ad tempus ad Pisonem omnes. Nam si quae sunt aliae, falsum est omnis animi voluptates esse e corporis societate.

    Quare conare, quaeso. Quodsi ipsam honestatem undique pertectam atque absolutam.

    00086jpg

    Conferam tecum, quam cuique verso rem subicias; Erat enim Polemonis. Nos commodius agimus. Si verbum sequimur, primum longius verbum praepositum quam bonum. Ego vero volo in virtute vim esse quam maximam; Omnia contraria, quos etiam insanos esse vultis. Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem. Non dolere, inquam, istud quam vim habeat postea videro; Que Manilium, ab iisque M. Cum autem negant ea quicquam ad beatam vitam pertinere, rursus naturam relinquunt. Huius, Lyco, oratione locuples, rebus ipsis ielunior.

    Minime vero istorum quidem, inquit. Sed ad haec, nisi molestum est, habeo quae velim. Quam ob rem tandem, inquit, non satisfacit? Sint ista Graecorum; Hos contra singulos dici est melius. Haec dicuntur inconstantissime.

    Fortasse id optimum, sed ubi illud: Plus semper voluptatis? Si longus, levis; Ergo omni animali illud, quod appetiti positum est in eo, quod naturae est accommodatum.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nec vero sum nescius esse utilitatem in historia, non modo voluptatem. Cum ageremus, inquit, vitae beatum et eundem supremum diem, scribebamus haec. Quare obscurentur etiam haec, quae secundum naturam esse dicimus, in vita beata; Quod autem ratione actum est, id officium appellamus.

    Qua tu etiam inprudens utebare non numquam. Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit? Duo Reges: constructio interrete. De malis autem et bonis ab iis animalibus, quae nondum depravata sint, ait optime iudicari. Contineo me ab exemplis. Iam enim adesse poterit. Iam id ipsum absurdum, maximum malum neglegi. Nec hoc ille non vidit, sed verborum magnificentia est et gloria delectatus.

    Est autem officium, quod ita factum est, ut eius facti probabilis ratio reddi possit. Huius ego nunc auctoritatem sequens idem faciam. Vide igitur ne non debeas verbis nostris uti, sententiis tuis. Hic nihil fuit, quod quaereremus. In quo etsi est magnus, tamen nova pleraque et perpauca de moribus. Tria genera bonorum; Velut ego nunc moveor. Odium autem et invidiam facile vitabis.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ergo ita: non posse honeste vivi, nisi honeste vivatur? Non enim, si omnia non sequebatur, idcirco non erat ortus illinc. Longum est enim ad omnia respondere, quae a te dicta sunt. Expectoque quid ad id, quod quaerebam, respondeas.

    Quam tu ponis in verbis, ego positam in re putabam. Quae quidem sapientes sequuntur duce natura tamquam videntes; Quis istud possit, inquit, negare? Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Quam ob rem tandem, inquit, non satisfacit? Addo etiam illud, multa iam mihi dare signa puerum et pudoris et ingenii, sed aetatem vides. At quanta conantur! Mundum hunc omnem oppidum esse nostrum! Incendi igitur eos, qui audiunt, vides. Sed fac ista esse non inportuna;

    Duo Reges: constructio interrete. Nec tamen ille erat sapiens quis enim hoc aut quando aut ubi aut unde? Nam Pyrrho, Aristo, Erillus iam diu abiecti. Quamvis enim depravatae non sint, pravae tamen esse possunt. Summum a vobis bonum voluptas dicitur. Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Quod quidem iam fit etiam in Academia.