Donald

  • Total Content
    72
  • Status
    Offline
Donald's activity
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Non igitur potestis voluptate omnia dirigentes aut tueri aut retinere virtutem. Non est igitur voluptas bonum. Quo tandem modo? Haec dicuntur inconstantissime. Fadio Gallo, cuius in testamento scriptum esset se ab eo rogatum ut omnis hereditas ad filiam perveniret. Peccata paria. Duo Reges: constructio interrete. A villa enim, credo, et: Si ibi te esse scissem, ad te ipse venissem. Audio equidem philosophi vocem, Epicure, sed quid tibi dicendum sit oblitus es. Verum esto: verbum ipsum voluptatis non habet dignitatem, nec nos fortasse intellegimus. Quid enim possumus hoc agere divinius?

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ampulla enim sit necne sit, quis non iure optimo irrideatur, si laboret? Duo Reges: constructio interrete. Itaque in rebus minime obscuris non multus est apud eos disserendi labor. Sed hoc sane concedamus.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nihilo magis. Prodest, inquit, mihi eo esse animo. Non pugnem cum homine, cur tantum habeat in natura boni; Duo Reges: constructio interrete. Ne amores quidem sanctos a sapiente alienos esse arbitrantur. Qua igitur re ab deo vincitur, si aeternitate non vincitur? Varietates autem iniurasque fortunae facile veteres philosophorum praeceptis instituta vita superabat. Verba tu fingas et ea dicas, quae non sentias? Videsne ut, quibus summa est in voluptate, perspicuum sit quid iis faciendum sit aut non faciendum? Itaque contra est, ac dicitis;

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. At enim sequor utilitatem. Cuius similitudine perspecta in formarum specie ac dignitate transitum est ad honestatem dictorum atque factorum. -, sed ut hoc iudicaremus, non esse in iis partem maximam positam beate aut secus vivendi. Hoc loco discipulos quaerere videtur, ut, qui asoti esse velint, philosophi ante fiant. Que Manilium, ab iisque M. Ut ad minora veniam, mathematici, poëtae, musici, medici denique ex hac tamquam omnium artificum officina profecti sunt. Duo Reges: constructio interrete. Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius. Qui igitur convenit ab alia voluptate dicere naturam proficisci, in alia summum bonum ponere? Nihil acciderat ei, quod nollet, nisi quod anulum, quo delectabatur, in mari abiecerat. Dici enim nihil potest verius. Tum Triarius: Posthac quidem, inquit, audacius. Nec tamen ullo modo summum pecudis bonum et hominis idem mihi videri potest. Nos quidem Virtutes sic natae sumus, ut tibi serviremus, aliud negotii nihil habemus.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Tamen aberramus a proposito, et, ne longius, prorsus, inquam, Piso, si ista mala sunt, placet. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Atqui eorum nihil est eius generis, ut sit in fine atque extrerno bonorum. Duo Reges: constructio interrete. Sed vos squalidius, illorum vides quam niteat oratio. Peccata autem partim esse tolerabilia, partim nullo modo, propterea quod alia peccata plures, alia pauciores quasi numeros officii praeterirent. Quodsi vultum tibi, si incessum fingeres, quo gravior viderere, non esses tui similis; Quae similitudo in genere etiam humano apparet. Sed haec ab Antiocho, familiari nostro, dicuntur multo melius et fortius, quam a Stasea dicebantur. Sed quoniam et advesperascit et mihi ad villam revertendum est, nunc quidem hactenus;

    At habetur! Et ego id scilicet nesciebam! Sed ut sit, etiamne post mortem coletur? Ergo, si semel tristior effectus est, hilara vita amissa est? Tertium autem omnibus aut maximis rebus iis, quae secundum naturam sint, fruentem vivere. Positum est a nostris in iis esse rebus, quae secundum naturam essent, non dolere; Inde igitur, inquit, ordiendum est. Ut enim consuetudo loquitur, id solum dicitur honestum, quod est populari fama gloriosum. Sed haec nihil sane ad rem;

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Istius modi autem res dicere ornate velle puerile est, plane autem et perspicue expedire posse docti et intellegentis viri. Atque ut reliqui fures earum rerum, quas ceperunt, signa commutant, sic illi, ut sententiis nostris pro suis uterentur, nomina tamquam rerum notas mutaverunt. Qui bonum omne in virtute ponit, is potest dicere perfici beatam vitam perfectione virtutis; Totum genus hoc Zeno et qui ab eo sunt aut non potuerunt aut noluerunt, certe reliquerunt. Ergo in iis adolescentibus bonam spem esse dicemus et magnam indolem, quos suis commodis inservituros et quicquid ipsis expediat facturos arbitrabimur?

    Eam stabilem appellas. Duo Reges: constructio interrete. Videsne ut, quibus summa est in voluptate, perspicuum sit quid iis faciendum sit aut non faciendum? Alii rursum isdem a principiis omne officium referent aut ad voluptatem aut ad non dolendum aut ad prima illa secundum naturam optinenda. Urgent tamen et nihil remittunt. Ut optime, secundum naturam affectum esse possit.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Expressa vero in iis aetatibus, quae iam confirmatae sunt. Itaque hoc frequenter dici solet a vobis, non intellegere nos, quam dicat Epicurus voluptatem. Atque etiam valítudinem, vires, vacuitatem doloris non propter utilitatem solum, sed etiam ipsas propter se expetemus. Ita ceterorum sententiis semotis relinquitur non mihi cum Torquato, sed virtuti cum voluptate certatio. Sapiens autem semper beatus est et est aliquando in dolore; Cum praesertim illa perdiscere ludus esset. At quanta conantur! Mundum hunc omnem oppidum esse nostrum! Incendi igitur eos, qui audiunt, vides.

    -, sed ut hoc iudicaremus, non esse in iis partem maximam positam beate aut secus vivendi. Duo Reges: constructio interrete. Nam diligi et carum esse iucundum est propterea, quia tutiorem vitam et voluptatem pleniorem efficit. Ex rebus enim timiditas, non ex vocabulis nascitur.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Iam insipientes alios ita esse, ut nullo modo ad sapientiam possent pervenire, alios, qui possent, si id egissent, sapientiam consequi. Nihil enim hoc differt. Ita ne hoc quidem modo paria peccata sunt. Quodsi vultum tibi, si incessum fingeres, quo gravior viderere, non esses tui similis; Sin autem est in ea, quod quidam volunt, nihil impedit hanc nostram comprehensionem summi boni. Duo Reges: constructio interrete. Ergo opifex plus sibi proponet ad formarum quam civis excellens ad factorum pulchritudinem? Cur igitur, inquam, res tam dissimiles eodem nomine appellas? Nam si +omnino nos+ neglegemus, in Aristonea vitia incidemus et peccata obliviscemurque quae virtuti ipsi principia dederimus; Nec enim, dum metuit, iustus est, et certe, si metuere destiterit, non erit; Ut aliquid scire se gaudeant? Sed utrum hortandus es nobis, Luci, inquit, an etiam tua sponte propensus es?

    In motu et in statu corporis nihil inest, quod animadvertendum esse ipsa natura iudicet? Mihi quidem Antiochum, quem audis, satis belle videris attendere. Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius. Qui autem diffidet perpetuitati bonorum suorum, timeat necesse est, ne aliquando amissis illis sit miser. Sed venio ad inconstantiae crimen, ne saepius dicas me aberrare; An potest, inquit ille, quicquam esse suavius quam nihil dolere? Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suo genere perveniant ad extremum; Ex quo intellegitur officium medium quiddam esse, quod neque in bonis ponatur neque in contrariis. Duo Reges: constructio interrete. Te enim iudicem aequum puto, modo quae dicat ille bene noris. Sed ego in hoc resisto; Nunc dicam de voluptate, nihil scilicet novi, ea tamen, quae te ipsum probaturum esse confidam. Ut scias me intellegere, primum idem esse dico voluptatem, quod ille don. ALIO MODO. Hic nihil fuit, quod quaereremus. Atque haec ita iustitiae propria sunt, ut sint virtutum reliquarum communia. Itaque fecimus. Pompeius in foedere Numantino infitiando fuit, nec vero omnia timente, sed primum qui animi conscientiam non curet, quam scilicet comprimere nihil est negotii. Causa autem fuit huc veniendi ut quosdam hinc libros promerem. Age sane, inquam.

    E quo efficitur, non ut nos non intellegamus quae vis sit istius verbi, sed ut ille suo more loquatur, nostrum neglegat. Si enim Zenoni licuit, cum rem aliquam invenisset inusitatam, inauditum quoque ei rei nomen inponere, cur non liceat Catoni? Tamen aberramus a proposito, et, ne longius, prorsus, inquam, Piso, si ista mala sunt, placet. At negat Epicurus-hoc enim vestrum lumen estquemquam, qui honeste non vivat, iucunde posse vivere. Sine ea igitur iucunde negat posse se vivere? Dici enim nihil potest verius. Habes, inquam, Cato, formam eorum, de quibus loquor, philosophorum.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Quos quidem tibi studiose et diligenter tractandos magnopere censeo. Ut optime, secundum naturam affectum esse possit. An vero, inquit, quisquam potest probare, quod perceptfum, quod. Duo Reges: constructio interrete.

    Bonum integritas corporis: misera debilitas. Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem. An hoc usque quaque, aliter in vita? Itaque sensibus rationem adiunxit et ratione effecta sensus non reliquit. Ea, quae dialectici nunc tradunt et docent, nonne ab illis instituta sunt aut inventa sunt? Hoc uno captus Erillus scientiam summum bonum esse defendit nec rem ullam aliam per se expetendam. Sed et illum, quem nominavi, et ceteros sophistas, ut e Platone intellegi potest, lusos videmus a Socrate. Sic vester sapiens magno aliquo emolumento commotus cicuta, si opus erit, dimicabit. Itaque eo, quale sit, breviter, ut tempus postulat, constituto accedam ad omnia tua, Torquate, nisi memoria forte defecerit. Videsne quam sit magna dissensio?

    Equidem e Cn. Sensus enim cuiusque et natura rerum atque ipsa veritas clamabat quodam modo non posse adduci, ut inter eas res, quas Zeno exaequaret, nihil interesset. Chrysippus autem exponens differentias animantium ait alias earum corpore excellere, alias autem animo, non nullas valere utraque re; -, sed ut hoc iudicaremus, non esse in iis partem maximam positam beate aut secus vivendi. Si ista mala sunt, in quae potest incidere sapiens, sapientem esse non esse ad beate vivendum satis. Ab his oratores, ab his imperatores ac rerum publicarum principes extiterunt.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Itaque homo in primis ingenuus et gravis, dignus...
  • Donald liked a gallery image: Halo Forever8fs85b3ig1w01.jpg on Aug 01, 2022
  • Donald liked a forum reply: Halo ForeverZenonis on Jul 31, 2022
  • Sapiens autem semper beatus est et est aliquando in dolore; Mihi enim satis est, ipsis non satis. Sed fac ista esse non inportuna; Proclivi currit oratio. At multis malis affectus. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Conferam tecum, quam cuique verso rem subicias; At certe gravius.