Donald

  • Total Content
    72
  • Status
    Offline
Donald's activity
  • Duo Reges: constructio interrete. Te ipsum, dignissimum maioribus tuis, voluptasne induxit, ut adolescentulus eriperes P. Negare non possum. Octavio fuit, cum illam severitatem in eo filio adhibuit, quem in adoptionem D. Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Dolere malum est: in crucem qui agitur, beatus esse non potest. Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici. Conferam avum tuum Drusum cum C. Sed non alienum est, quo facilius vis verbi intellegatur, rationem huius verbi faciendi Zenonis exponere. Quae similitudo in genere etiam humano apparet.

  • Quorum sine causa fieri nihil putandum est. At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate. Istam voluptatem perpetuam quis potest praestare sapienti? Praeclare hoc quidem. Etsi ea quidem, quae adhuc dixisti, quamvis ad aetatem recte isto modo dicerentur. Quae ista amicitia est? Dolere malum est: in crucem qui agitur, beatus esse non potest. Tu enim ista lenius, hic Stoicorum more nos vexat.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pauca mutat vel plura sane; Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Iam doloris medicamenta illa Epicurea tamquam de narthecio proment: Si gravis, brevis; An vero, inquit, quisquam potest probare, quod perceptfum, quod. Gloriosa ostentatio in constituendo summo bono. Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius. Quid ad utilitatem tantae pecuniae? Ergo opifex plus sibi proponet ad formarum quam civis excellens ad factorum pulchritudinem?

  • An est aliquid per se ipsum flagitiosum, etiamsi nulla comitetur infamia? Simus igitur contenti his. Sumenda potius quam expetenda. Quo tandem modo? Cur ipse Pythagoras et Aegyptum lustravit et Persarum magos adiit? Etenim semper illud extra est, quod arte comprehenditur.

  • Confecta res esset. Si id dicis, vicimus. Ut id aliis narrare gestiant? Consequens enim est et post oritur, ut dixi. Quod quidem iam fit etiam in Academia. Sed quot homines, tot sententiae; Roges enim Aristonem, bonane ei videantur haec: vacuitas doloris, divitiae, valitudo;

  • Qui ita affectus, beatum esse numquam probabis; Deinde prima illa, quae in congressu solemus: Quid tu, inquit, huc? Quid igitur, inquit, eos responsuros putas? Quippe: habes enim a rhetoribus; Ad eas enim res ab Epicuro praecepta dantur. At certe gravius.

  • Duo Reges: constructio interrete. Te ipsum, dignissimum maioribus tuis, voluptasne induxit, ut adolescentulus eriperes P. Negare non possum. Octavio fuit, cum illam severitatem in eo filio adhibuit, quem in adoptionem D. Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Dolere malum est: in crucem qui agitur, beatus esse non potest. Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici. Conferam avum tuum Drusum cum C. Sed non alienum est, quo facilius vis verbi intellegatur, rationem huius verbi faciendi Zenonis exponere. Quae similitudo in genere etiam humano apparet.

  • Sed quid sentiat, non videtis. Theophrastus mediocriterne delectat, cum tractat locos ab Aristotele ante tractatos? In schola desinis. Itaque primos congressus copulationesque et consuetudinum instituendarum voluntates fieri propter voluptatem; Hic, qui utrumque probat, ambobus debuit uti, sicut facit re, neque tamen dividit verbis. Sin laboramus, quis est, qui alienae modum statuat industriae?

  • Tu vero, inquam, ducas licet, si sequetur; Ita redarguitur ipse a sese, convincunturque scripta eius probitate ipsius ac moribus. Sed in rebus apertissimis nimium longi sumus. Nam, ut sint illa vendibiliora, haec uberiora certe sunt. Oratio me istius philosophi non offendit; Sed tempus est, si videtur, et recta quidem ad me. Restinguet citius, si ardentem acceperit. Non igitur bene. Quis est enim, in quo sit cupiditas, quin recte cupidus dici possit?

  • Nemo igitur esse beatus potest. Zenonis est, inquam, hoc Stoici. Plane idem, inquit, et maxima quidem, qua fieri nulla maior potest. Illum mallem levares, quo optimum atque humanissimum virum, Cn. Quodsi ipsam honestatem undique pertectam atque absolutam. Cum ageremus, inquit, vitae beatum et eundem supremum diem, scribebamus haec. Quae est igitur causa istarum angustiarum?

  • Age sane, inquam. Ne amores quidem sanctos a sapiente alienos esse arbitrantur. Respondent extrema primis, media utrisque, omnia omnibus. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Non autem hoc: igitur ne illud quidem. Quorum altera prosunt, nocent altera. Ego vero isti, inquam, permitto. Nihil opus est exemplis hoc facere longius.

  • At eum nihili facit; Magni enim aestimabat pecuniam non modo non contra leges, sed etiam legibus partam. Huius, Lyco, oratione locuples, rebus ipsis ielunior. Et non ex maxima parte de tota iudicabis? Quae cum dixisset paulumque institisset, Quid est? Haec quo modo conveniant, non sane intellego.

  • Ampulla enim sit necne sit, quis non iure optimo irrideatur, si laboret? Ergo id est convenienter naturae vivere, a natura discedere. Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur. At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate. Etsi qui potest intellegi aut cogitari esse aliquod animal, quod se oderit?

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Paria sunt igitur. Quae ista amicitia est? Quae cum essent dicta, finem fecimus et ambulandi et disputandi. Duo Reges: constructio interrete.

  • Primum divisit ineleganter; Isto modo, ne si avia quidem eius nata non esset. Quod ea non occurrentia fingunt, vincunt Aristonem; Quid enim tanto opus est instrumento in optimis artibus comparandis? Quamquam in hac divisione rem ipsam prorsus probo, elegantiam desidero. Negat esse eam, inquit, propter se expetendam. Dicet pro me ipsa virtus nec dubitabit isti vestro beato M. Iam id ipsum absurdum, maximum malum neglegi. Quasi vero, inquit, perpetua oratio rhetorum solum, non etiam philosophorum sit. Occultum facinus esse potuerit, gaudebit;

  • Quare attende, quaeso. Invidiosum nomen est, infame, suspectum. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Sed haec omittamus; Videsne, ut haec concinant? Te enim iudicem aequum puto, modo quae dicat ille bene noris.

  • Donald liked a comment: Halo Forever on May 08, 2022
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Homines optimi non intellegunt totam rationem ev...
    Erat enim Polemonis. Erat enim Polemonis.
    Version 1.0.1 Downloads 0
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nos commodius agimus. Sed haec nihil sane ad rem; Duo Reges: constructio interrete. Verum hoc idem saepe faciamus. At enim hic etiam dolore. Cur id non ita fit? Te ipsum, dignissimum maioribus tuis, voluptasne induxit, ut adolescentulus eriperes P. Quos nisi redarguimus, omnis virtus, omne decus, omnis vera laus deserenda est.

    Tum ille timide vel potius verecunde: Facio, inquit. Sin te auctoritas commovebat, nobisne omnibus et Platoni ipsi nescio quem illum anteponebas? Quorum sine causa fieri nihil putandum est. Piso igitur hoc modo, vir optimus tuique, ut scis, amantissimus. Illa enim, quae prosunt aut quae nocent, aut bona sunt aut mala, quae sint paria necesse est. Ut proverbia non nulla veriora sint quam vestra dogmata. Nam de isto magna dissensio est. Quis istud possit, inquit, negare?

    Ergo et avarus erit, sed finite, et adulter, verum habebit modum, et luxuriosus eodem modo. Scaevolam M. Quamquam haec quidem praeposita recte et reiecta dicere licebit. Quae cum essent dicta, discessimus. Cuius quidem, quoniam Stoicus fuit, sententia condemnata mihi videtur esse inanitas ista verborum. Laelius clamores sofòw ille so lebat Edere compellans gumias ex ordine nostros. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Non enim ipsa genuit hominem, sed accepit a natura inchoatum.

    Certe, nisi voluptatem tanti aestimaretis. Quid enim necesse est, tamquam meretricem in matronarum coetum, sic voluptatem in virtutum concilium adducere? Laboro autem non sine causa; Idem adhuc;

    Quid, de quo nulla dissensio est? Aliter homines, aliter philosophos loqui putas oportere? Mihi quidem Antiochum, quem audis, satis belle videris attendere. Ait enim se, si uratur, Quam hoc suave! dicturum. Videamus igitur sententias eorum, tum ad verba redeamus. Praeteritis, inquit, gaudeo.

    Qua tu etiam inprudens utebare non numquam. Quis non odit sordidos, vanos, leves, futtiles? Itaque vides, quo modo loquantur, nova verba fingunt, deserunt usitata. Indicant pueri, in quibus ut in speculis natura cernitur. Istic sum, inquit.

    Respondeat totidem verbis. Conferam tecum, quam cuique verso rem subicias; Quaesita enim virtus est, non quae relinqueret naturam, sed quae tueretur. Septem autem illi non suo, sed populorum suffragio omnium nominati sunt. Callipho ad virtutem nihil adiunxit nisi voluptatem, Diodorus vacuitatem doloris. Age sane, inquam. Et quidem, inquit, vehementer errat; Quis suae urbis conservatorem Codrum, quis Erechthei filias non maxime laudat? Sed tamen est aliquid, quod nobis non liceat, liceat illis.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Itaque nostrum est-quod nostrum dico, artis est-ad ea principia, quae accepimus. Vitae autem degendae ratio maxime quidem illis placuit quieta. Profectus in exilium Tubulus statim nec respondere ausus; Cur igitur easdem res, inquam, Peripateticis dicentibus verbum nullum est, quod non intellegatur? At enim hic etiam dolore. Duo Reges: constructio interrete. Erit enim mecum, si tecum erit. Quare ad ea primum, si videtur;

    Quae si potest singula consolando levare, universa quo modo sustinebit? O magnam vim ingenii causamque iustam, cur nova existeret disciplina! Perge porro. Age nunc isti doceant, vel tu potius quis enim ista melius? An me, inquis, tam amentem putas, ut apud imperitos isto modo loquar? Mihi quidem Antiochum, quem audis, satis belle videris attendere. At, si voluptas esset bonum, desideraret. Ita multa dicunt, quae vix intellegam. Si mala non sunt, iacet omnis ratio Peripateticorum.

    Animum autem reliquis rebus ita perfecit, ut corpus; Quid Zeno? Ita graviter et severe voluptatem secrevit a bono. Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Tu enim ista lenius, hic Stoicorum more nos vexat. Nihil enim iam habes, quod ad corpus referas;

    Quis negat? Tantum dico, magis fuisse vestrum agere Epicuri diem natalem, quam illius testamento cavere ut ageretur. Quare conare, quaeso. Non est ista, inquam, Piso, magna dissensio. Itaque hic ipse iam pridem est reiectus; Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Quarum ambarum rerum cum medicinam pollicetur, luxuriae licentiam pollicetur. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Nam Pyrrho, Aristo, Erillus iam diu abiecti. Quod dicit Epicurus etiam de voluptate, quae minime sint voluptates, eas obscurari saepe et obrui.

    Equidem soleo etiam quod uno Graeci, si aliter non possum, idem pluribus verbis exponere. Fortitudinis quaedam praecepta sunt ac paene leges, quae effeminari virum vetant in dolore. Nunc agendum est subtilius. Nam et a te perfici istam disputationem volo, nec tua mihi oratio longa videri potest. Licet hic rursus ea commemores, quae optimis verbis ab Epicuro de laude amicitiae dicta sunt. Paria sunt igitur.

    Illud non continuo, ut aeque incontentae. Etenim semper illud extra est, quod arte comprehenditur. Eaedem enim utilitates poterunt eas labefactare atque pervertere. Atque his de rebus et splendida est eorum et illustris oratio. Ergo hoc quidem apparet, nos ad agendum esse natos. Facile est hoc cernere in primis puerorum aetatulis.