Donald

  • Total Content
    72
  • Status
    Offline
Donald's activity
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Sin autem ad animum, falsum est, quod negas animi ullum esse gaudium, quod non referatur ad corpus. Sic enim censent, oportunitatis esse beate vivere. An dubium est, quin virtus ita maximam partem optineat in rebus humanis, ut reliquas obruat? Duo Reges: constructio interrete. Profectus in exilium Tubulus statim nec respondere ausus;

    Expressa vero in iis aetatibus, quae iam confirmatae sunt. Quod vestri quidem vel optime disputant, nihil opus esse eum, qui philosophus futurus sit, scire litteras. Cuius ad naturam apta ratio vera illa et summa lex a philosophis dicitur. Nihil illinc huc pervenit. Ut pulsi recurrant? Immo alio genere; Paulum, cum regem Persem captum adduceret, eodem flumine invectio?

    Quae sequuntur igitur? Si longus, levis; An nisi populari fama? Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem. Ita ne hoc quidem modo paria peccata sunt. Isto modo ne improbos quidem, si essent boni viri. Ita relinquet duas, de quibus etiam atque etiam consideret. Theophrasti igitur, inquit, tibi liber ille placet de beata vita?

  • Donald liked a forum reply: Halo ForeverPraeterea sublata on Oct 04, 2022
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Erat enim Polemonis. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Bonum integritas corporis: misera debilitas. Ait enim se, si uratur, Quam hoc suave! dicturum. Duo Reges: constructio interrete.

    In his igitur partibus duabus nihil erat, quod Zeno commutare gestiret. Sed quot homines, tot sententiae; Videmusne ut pueri ne verberibus quidem a contemplandis rebus perquirendisque deterreantur? Apparet statim, quae sint officia, quae actiones. Quod ea non occurrentia fingunt, vincunt Aristonem; Atqui, inquam, Cato, si istud optinueris, traducas me ad te totum licebit. Ille enim occurrentia nescio quae comminiscebatur; Haec dicuntur inconstantissime.

    Quae quidem vel cum periculo est quaerenda vobis; Quantum Aristoxeni ingenium consumptum videmus in musicis? Ecce aliud simile dissimile. Eadem fortitudinis ratio reperietur. Cyrenaici quidem non recusant; Laelius clamores sofòw ille so lebat Edere compellans gumias ex ordine nostros.

    Quid autem habent admirationis, cum prope accesseris? Quod cum accidisset ut alter alterum necopinato videremus, surrexit statim. Ergo id est convenienter naturae vivere, a natura discedere. Illud mihi a te nimium festinanter dictum videtur, sapientis omnis esse semper beatos; Sed haec nihil sane ad rem; Sedulo, inquam, faciam. Dat enim intervalla et relaxat. Quid autem habent admirationis, cum prope accesseris?

    Ut enim consuetudo loquitur, id solum dicitur honestum, quod est populari fama gloriosum. Perturbationes autem nulla naturae vi commoventur, omniaque ea sunt opiniones ac iudicia levitatis. Que Manilium, ab iisque M. Quod si ita se habeat, non possit beatam praestare vitam sapientia. Maximus dolor, inquit, brevis est. Vestri haec verecundius, illi fortasse constantius. Videamus animi partes, quarum est conspectus illustrior; Atqui iste locus est, Piso, tibi etiam atque etiam confirmandus, inquam;

    Non ego tecum iam ita iocabor, ut isdem his de rebus, cum L. Ut placet, inquit, etsi enim illud erat aptius, aequum cuique concedere. Quid sequatur, quid repugnet, vident. A mene tu? Verum esto: verbum ipsum voluptatis non habet dignitatem, nec nos fortasse intellegimus.

    Me igitur ipsum ames oportet, non mea, si veri amici futuri sumus. Nam bonum ex quo appellatum sit, nescio, praepositum ex eo credo, quod praeponatur aliis. Profectus in exilium Tubulus statim nec respondere ausus; An ea, quae per vinitorem antea consequebatur, per se ipsa curabit? Itaque his sapiens semper vacabit. ALIO MODO. Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus.

    Qui si omnes veri erunt, ut Epicuri ratio docet, tum denique poterit aliquid cognosci et percipi. Videsne, ut haec concinant? Nam adhuc, meo fortasse vitio, quid ego quaeram non perspicis. Sint modo partes vitae beatae.

    Quid turpius quam sapientis vitam ex insipientium sermone pendere? De hominibus dici non necesse est. Respondent extrema primis, media utrisque, omnia omnibus. At hoc in eo M. Scripta sane et multa et polita, sed nescio quo pacto auctoritatem oratio non habet. Scisse enim te quis coarguere possit? Quae cum ita sint, effectum est nihil esse malum, quod turpe non sit. Quare attende, quaeso.

    Quid ad utilitatem tantae pecuniae? Cuius quidem, quoniam Stoicus fuit, sententia condemnata mihi videtur esse inanitas ista verborum. Nihil illinc huc pervenit. Nec enim, dum metuit, iustus est, et certe, si metuere destiterit, non erit; Universa enim illorum ratione cum tota vestra confligendum puto. Huius, Lyco, oratione locuples, rebus ipsis ielunior. Scio enim esse quosdam, qui quavis lingua philosophari possint;

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit? Quia dolori non voluptas contraria est, sed doloris privatio. Ego autem existimo, si honestum esse aliquid ostendero, quod sit ipsum vi sua propter seque expetendum, iacere vestra omnia. Dicet pro me ipsa virtus nec dubitabit isti vestro beato M. Octavium, Marci filium, familiarem meum, confici vidi, nec vero semel nec ad breve tempus, sed et saepe et plane diu. Sunt etiam turpitudines plurimae, quae, nisi honestas natura plurimum valeat, cur non cadant in sapientem non est facile defendere. Restinguet citius, si ardentem acceperit. Duo Reges: constructio interrete. Haec bene dicuntur, nec ego repugno, sed inter sese ipsa pugnant. Hoc enim identidem dicitis, non intellegere nos quam dicatis voluptatem.

    Erat enim res aperta. Quid, cum fictas fabulas, e quibus utilitas nulla elici potest, cum voluptate legimus? Ita multo sanguine profuso in laetitia et in victoria est mortuus. Pauca mutat vel plura sane; Si longus, levis. Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus. Aperiendum est igitur, quid sit voluptas; At iste non dolendi status non vocatur voluptas. Cum id quoque, ut cupiebat, audivisset, evelli iussit eam, qua erat transfixus, hastam. Beatus autem esse in maximarum rerum timore nemo potest. In homine autem summa omnis animi est et in animo rationis, ex qua virtus est, quae rationis absolutio definitur, quam etiam atque etiam explicandam putant. Quid enim dicis omne animal, simul atque sit ortum, applicatum esse ad se diligendum esseque in se conservando occupatum?

    Atque hoc loco similitudines eas, quibus illi uti solent, dissimillimas proferebas. Sed ad illum redeo. Atque ab his initiis profecti omnium virtutum et originem et progressionem persecuti sunt. Equidem e Cn. Sed tamen omne, quod de re bona dilucide dicitur, mihi praeclare dici videtur. Quam illa ardentis amores excitaret sui! Cur tandem? Facit enim ille duo seiuncta ultima bonorum, quae ut essent vera, coniungi debuerunt; Tum Piso: Atqui, Cicero, inquit, ista studia, si ad imitandos summos viros spectant, ingeniosorum sunt; Sin tantum modo ad indicia veteris memoriae cognoscenda, curiosorum. Summum a vobis bonum voluptas dicitur. Itaque e contrario moderati aequabilesque habitus, affectiones ususque corporis apti esse ad naturam videntur. Tollitur beneficium, tollitur gratia, quae sunt vincla concordiae.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Itaque his sapiens semper vacabit. Sed quae tandem ista ratio est? Audeo dicere, inquit. Sed residamus, inquit, si placet. Quae quidem vel cum periculo est quaerenda vobis; At ille non pertimuit saneque fidenter: Istis quidem ipsis verbis, inquit;

    Duo Reges: constructio interrete. Cur deinde Metrodori liberos commendas? Sed nunc, quod agimus; Zenonis est, inquam, hoc Stoici. Quae sunt igitur communia vobis cum antiquis, iis sic utamur quasi concessis; Quod iam a me expectare noli.

    Quamvis enim depravatae non sint, pravae tamen esse possunt. Primum in nostrane potestate est, quid meminerimus? Non autem hoc: igitur ne illud quidem. Quae cum essent dicta, discessimus. Placet igitur tibi, Cato, cum res sumpseris non concessas, ex illis efficere, quod velis? Quae ista amicitia est?

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Itaque his sapiens semper vacabit. Sed quae tandem ista ratio est? Audeo dicere, inquit. Sed residamus, inquit, si placet. Quae quidem vel cum periculo est quaerenda vobis; At ille non pertimuit saneque fidenter: Istis quidem ipsis verbis, inquit;

    Duo Reges: constructio interrete. Cur deinde Metrodori liberos commendas? Sed nunc, quod agimus; Zenonis est, inquam, hoc Stoici. Quae sunt igitur communia vobis cum antiquis, iis sic utamur quasi concessis; Quod iam a me expectare noli.

    Quamvis enim depravatae non sint, pravae tamen esse possunt. Primum in nostrane potestate est, quid meminerimus? Non autem hoc: igitur ne illud quidem. Quae cum essent dicta, discessimus. Placet igitur tibi, Cato, cum res sumpseris non concessas, ex illis efficere, quod velis? Quae ista amicitia est?

  • Donald liked a forum reply: Halo ForeverSullae consulatum? on Oct 03, 2022
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quasi ego id curem, quid ille aiat aut neget. Ut enim consuetudo loquitur, id solum dicitur honestum, quod est populari fama gloriosum. Sed vos squalidius, illorum vides quam niteat oratio. Qui autem de summo bono dissentit de tota philosophiae ratione dissentit. Si longus, levis; Id Sextilius factum negabat.

    Ab hoc autem quaedam non melius quam veteres, quaedam omnino relicta. Sed quod proximum fuit non vidit. Vide, ne etiam menses! nisi forte eum dicis, qui, simul atque arripuit, interficit. Non risu potius quam oratione eiciendum? An potest cupiditas finiri? Primum Theophrasti, Strato, physicum se voluit; At, si voluptas esset bonum, desideraret. Et nemo nimium beatus est; Ita fit beatae vitae domina fortuna, quam Epicurus ait exiguam intervenire sapienti. Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Bestiarum vero nullum iudicium puto. Apparet statim, quae sint officia, quae actiones.

    Duo Reges: constructio interrete. Nisi autem rerum natura perspecta erit, nullo modo poterimus sensuum iudicia defendere. Quod non faceret, si in voluptate summum bonum poneret. Non enim quaero quid verum, sed quid cuique dicendum sit. Quis est tam dissimile homini. Nos paucis ad haec additis finem faciamus aliquando; Quis tibi ergo istud dabit praeter Pyrrhonem, Aristonem eorumve similes, quos tu non probas? Si qua in iis corrigere voluit, deteriora fecit.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Hoc Hieronymus summum bonum esse dixit. Inquit, dasne adolescenti veniam? Audeo dicere, inquit. Ille vero, si insipiens-quo certe, quoniam tyrannus -, numquam beatus; Quid ei reliquisti, nisi te, quoquo modo loqueretur, intellegere, quid diceret? Tibi hoc incredibile, quod beatissimum. Duo Reges: constructio interrete. Quis est tam dissimile homini. Negat enim summo bono afferre incrementum diem.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quae autem natura suae primae institutionis oblita est? Quarum ambarum rerum cum medicinam pollicetur, luxuriae licentiam pollicetur. Bonum integritas corporis: misera debilitas. Equidem e Cn. Quo plebiscito decreta a senatu est consuli quaestio Cn. Efficiens dici potest.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Fortasse id optimum, sed ubi illud: Plus semper voluptatis? Animum autem reliquis rebus ita perfecit, ut corpus; In schola desinis. Duo Reges: constructio interrete. Nam prius a se poterit quisque discedere quam appetitum earum rerum, quae sibi conducant, amittere. Non ego tecum iam ita iocabor, ut isdem his de rebus, cum L. Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici. At quicum ioca seria, ut dicitur, quicum arcana, quicum occulta omnia? Quae cum magnifice primo dici viderentur, considerata minus probabantur. Non est igitur voluptas bonum.

    Si enim non fuit eorum iudicii, nihilo magis hoc non addito illud est iudicatum-. Post enim Chrysippum eum non sane est disputatum. Videsne quam sit magna dissensio? Scio enim esse quosdam, qui quavis lingua philosophari possint; Quae quidem vel cum periculo est quaerenda vobis; Nunc agendum est subtilius. Utrum igitur tibi non placet, inquit, virtutisne tantam esse vim, ut ad beate vivendum se ipsa contenta sit? Quae fere omnia appellantur uno ingenii nomine, easque virtutes qui habent, ingeniosi vocantur. Sit, inquam, tam facilis, quam vultis, comparatio voluptatis, quid de dolore dicemus? Eodem modo is enim tibi nemo dabit, quod, expetendum sit, id esse laudabile. De ingenio eius in his disputationibus, non de moribus quaeritur. Quis non odit sordidos, vanos, leves, futtiles?

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Istic sum, inquit. Sed fac ista esse non inportuna; Si longus, levis; Cui Tubuli nomen odio non est? Duo Reges: constructio interrete. Quae duo sunt, unum facit. Utilitatis causa amicitia est quaesita.

    Illis videtur, qui illud non dubitant bonum dicere -; Tria genera bonorum; Ut pulsi recurrant? Quid, de quo nulla dissensio est?

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam prius a se poterit quisque discedere quam appetitum earum rerum, quae sibi conducant, amittere. Itaque homo in primis ingenuus et gravis, dignus illa familiaritate Scipionis et Laelii, Panaetius, cum ad Q. Deinde prima illa, quae in congressu solemus: Quid tu, inquit, huc? Haec dicuntur inconstantissime. Nam quibus rebus efficiuntur voluptates, eae non sunt in potestate sapientis. Duo Reges: constructio interrete.

    Illud mihi a te nimium festinanter dictum videtur, sapientis omnis esse semper beatos; Quid de Platone aut de Democrito loquar? Septem autem illi non suo, sed populorum suffragio omnium nominati sunt. Tanti autem aderant vesicae et torminum morbi, ut nihil ad eorum magnitudinem posset accedere. Addo etiam illud, multa iam mihi dare signa puerum et pudoris et ingenii, sed aetatem vides. Sin dicit obscurari quaedam nec apparere, quia valde parva sint, nos quoque concedimus; Nam Metrodorum non puto ipsum professum, sed, cum appellaretur ab Epicuro, repudiare tantum beneficium noluisse; Non enim in selectione virtus ponenda erat, ut id ipsum, quod erat bonorum ultimum, aliud aliquid adquireret. De maximma autem re eodem modo, divina mente atque natura mundum universum et eius maxima partis administrari. Nummus in Croesi divitiis obscuratur, pars est tamen divitiarum.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sin kakan malitiam dixisses, ad aliud nos unum certum vitium consuetudo Latina traduceret. Quid est enim aliud esse versutum? Satis est ad hoc responsum. Qui bonum omne in virtute ponit, is potest dicere perfici beatam vitam perfectione virtutis; Licet hic rursus ea commemores, quae optimis verbis ab Epicuro de laude amicitiae dicta sunt. Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Duo Reges: constructio interrete. Sed mehercule pergrata mihi oratio tua.

    Haec dicuntur fortasse ieiunius; Aliena dixit in physicis nec ea ipsa, quae tibi probarentur; Non enim, si omnia non sequebatur, idcirco non erat ortus illinc. Hoc enim identidem dicitis, non intellegere nos quam dicatis voluptatem. Et hercule-fatendum est enim, quod sentio -mirabilis est apud illos contextus rerum. His enim rebus detractis negat se reperire in asotorum vita quod reprehendat.

    Familiares nostros, credo, Sironem dicis et Philodemum, cum optimos viros, tum homines doctissimos. Quasi ego id curem, quid ille aiat aut neget. Quid enim possumus hoc agere divinius? Mihi enim erit isdem istis fortasse iam utendum.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Qua tu etiam inprudens utebare non numquam. Scientiam pollicentur, quam non erat mirum sapientiae cupido patria esse cariorem. Huius ego nunc auctoritatem sequens idem faciam. Duo Reges: constructio interrete. Quamquam te quidem video minime esse deterritum. Graece donan, Latine voluptatem vocant. Quid, quod homines infima fortuna, nulla spe rerum gerendarum, opifices denique delectantur historia? Etiam beatissimum?

    An vero displicuit ea, quae tributa est animi virtutibus tanta praestantia? Eam stabilem appellas. Nam de isto magna dissensio est. Quid, quod res alia tota est? Sed ad illum redeo. Cur igitur, inquam, res tam dissimiles eodem nomine appellas? Fortitudinis quaedam praecepta sunt ac paene leges, quae effeminari virum vetant in dolore. Quos quidem tibi studiose et diligenter tractandos magnopere censeo.

    Tu enim ista lenius, hic Stoicorum more nos vexat. Illis videtur, qui illud non dubitant bonum dicere -; Cur deinde Metrodori liberos commendas? Sunt enim prima elementa naturae, quibus auctis vírtutis quasi germen efficitur. Quid turpius quam sapientis vitam ex insipientium sermone pendere? Scaevola tribunus plebis ferret ad plebem vellentne de ea re quaeri. Tibi hoc incredibile, quod beatissimum. At enim hic etiam dolore.

    Utram tandem linguam nescio? Quia dolori non voluptas contraria est, sed doloris privatio. Qua igitur re ab deo vincitur, si aeternitate non vincitur? Dicimus aliquem hilare vivere; Quamquam id quidem, infinitum est in hac urbe; Atque his de rebus et splendida est eorum et illustris oratio. Istam voluptatem perpetuam quis potest praestare sapienti? Fortitudinis quaedam praecepta sunt ac paene leges, quae effeminari virum vetant in dolore.

    Ita ne hoc quidem modo paria peccata sunt. Itaque contra est, ac dicitis; Sed ea mala virtuti magnitudine obruebantur. Quae similitudo in genere etiam humano apparet. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.

    Nihil minus, contraque illa hereditate dives ob eamque rem laetus. Quae in controversiam veniunt, de iis, si placet, disseramus. Immo videri fortasse. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur. Innumerabilia dici possunt in hanc sententiam, sed non necesse est. Quicquid porro animo cernimus, id omne oritur a sensibus; Habes, inquam, Cato, formam eorum, de quibus loquor, philosophorum.

  • Non quam nostram quidem, inquit Pomponius iocans; Tum Quintus: Est plane, Piso, ut dicis, inquit. Quia dolori non voluptas contraria est, sed doloris privatio. Immo videri fortasse. Qui enim voluptatem ipsam contemnunt, iis licet dicere se acupenserem maenae non anteponere. Eodem modo is enim tibi nemo dabit, quod, expetendum sit, id esse laudabile.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quae enim adhuc protulisti, popularia sunt, ego autem a te elegantiora desidero. Neque solum ea communia, verum etiam paria esse dixerunt. Quorum omnium quae sint notitiae, quae quidem significentur rerum vocabulis, quaeque cuiusque vis et natura sit mox videbimus. Sed existimo te, sicut nostrum Triarium, minus ab eo delectari, quod ista Platonis, Aristoteli, Theophrasti orationis ornamenta neglexerit. Commentarios quosdam, inquam, Aristotelios, quos hic sciebam esse, veni ut auferrem, quos legerem, dum essem otiosus; Maximeque eos videre possumus res gestas audire et legere velle, qui a spe gerendi absunt confecti senectute. Nihil est enim, de quo aliter tu sentias atque ego, modo commutatis verbis ipsas res conferamus. Quod cum dixissent, ille contra. Qui ita affectus, beatum esse numquam probabis; Duo Reges: constructio interrete. Restant Stoici, qui cum a Peripateticis et Academicis omnia transtulissent, nominibus aliis easdem res secuti sunt. Collige omnia, quae soletis: Praesidium amicorum.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Qui autem diffidet perpetuitati bonorum suorum, timeat necesse est, ne aliquando amissis illis sit miser. Nihil enim possumus iudicare, nisi quod est nostri iudicii-in quo frustra iudices solent, cum sententiam pronuntiant, addere: si quid mei iudicii est; Quocirca intellegi necesse est in ipsis rebus, quae discuntur et cognoscuntur, invitamenta inesse, quibus ad discendum cognoscendumque moveamur.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Tertium autem omnibus aut maximis rebus iis, quae secundum naturam sint, fruentem vivere. Respondeat totidem verbis. Sin tantum modo ad indicia veteris memoriae cognoscenda, curiosorum. Sed erat aequius Triarium aliquid de dissensione nostra iudicare. Nec mihi illud dixeris: Haec enim ipsa mihi sunt voluptati, et erant illa Torquatis. Si quae forte-possumus. Duo Reges: constructio interrete. Hanc se tuus Epicurus omnino ignorare dicit quam aut qualem esse velint qui honestate summum bonum metiantur.